♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 16:36

tjenamors!...

Nu har ja packat haha :P och ska snart åka t mamma. Ska nog ta med mig min data som jag har här t mamma för på min data hos mamma kan man nt ladda upp bilder juuu!!! ;/ hahahaaha ooch den här datan e nt så låångsam :D 


     

men gud!      

yeeeah han har kvar nagellackeeet :DDD  

HAHAHAHHA MIIIIIINIII!!                  hahaahahaha!!!!!!!     

hahahahaha Jag hade sååå kul med julias iphone ;P hahahah

aja hejdå! ska snart åka! 

//Mollyy<3





Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 16:14

Är hos Jenny nu, vi ska typ kolla på Dubbelliv tror jag..  Haha omg så tråkigt inlägg! hejdå.

//Hanna

yes

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 13:58

hejhej!

Nu så ska Julia snart gå hem, hon följde me mig hem idag!

ska typ börja packa när hon går hem :)


skolan va väldigt bra idaaag! eftersom vi slutade 12 :DD


Nu lyssnar jag på musik. och Julia ska gå!

   

hejhejdå!

skriver senare :)


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 08:27

Godmorgooon!

Idag så blev ja klar väldigt snabbt hah :Pså ja ja e ju klar fixad nu, ska typ bara sitta framför datan ett tag. Sen ska ja gå t skolan. Men jag såg på fb att Matte lektionen är inställd :D yeeeeey så vi slutar typ 12 :) hoppas det e det..

-------------------------------------------------------

Fredag 27/1 inställda lektioner
No för 7cd kl 08.00 med ELN 
Ma för 8ab kl 09.20 med ELN
No för 8ab kl 11.35 med ELN
Ma för 7ab kl 13.05 med ELN :D

------------------------------------------------------

Efter skolan så ska jag gå direkt hem och packat pappa! kmr blogga då...(när ja kmr hem :) )

   

Mini nt glaaad hahahahahahaha...! ;))


hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 07:00

 

Godmorgon! 

Gick upp för typ en halvtimme sen, börjar klockan 8 idag så måste skynda mej nu!

Efter skolan ska jag möta Jenny i lilje så jag bloggar nog inget innan jag kommer till henne ;)

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 21:45

Har precis börjat kolla på ett nytt avsnitt av Elsas Värld! Ska kolla på det, sen så ska ja kolla alla bloggar, seen gå och lägga mig :)


imorn börjar jag 09.05, första lektionen är idrott... :( f1 jobbigt asso..sen har vi so, sen matte sista lektion.

så vi slutar 14.05 !

 

hejdå, godnatt!♥

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 20:21

Snart kommer typ alla få tidslinjen på fb.. seriöst jag vill inte, den suger ju! 

Hatar när dom ändrar skit på fb, så jobbigt! och när man har vant sej så ska dom ju ändra igen efter ett tag -.-

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 19:21

hejhej!

Nu kom ja hem, filmen hanna o jag såg var f1 rolig asso hahah!!


jaa ska typ kolla på dubelliv snart, det här avsnittet får man ju nt missa eftersom charlie gustavsson ska va mee :D det börjar halv 8, så jaa ska kolla på det, sen e det sveriges värstabilförare haha kuul ;) ska kanske kolla på det där programet revenge! för alla säger att det e bra!

 

aja hejdå! :*

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards