♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 januari 2012 14:56

hahahaahah!

japp nu bloggar jag iiigen :DD har typ precis varit ute me mini och har fixat mig! hähä. 


senare så skulle ju sophie komma och vi ska kolla på sräckfilm, paranormal activity 2 tror jag det bliir! :)


nu ska jag fortsätta kolla på life of ryan!<3

 

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 januari 2012 13:07

Nu ska jag kolla på life of ryan weekend break!!!!!! me liike, har typ redan sett alla men endååå han e ju bääääääst! 

hahaah så nu ska jag kolla på det! :D

 

kommer nog blogga gaanska mkt idag hahah! :P eller a vi får se ;)

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 januari 2012 12:16

♥ Ny youtube video! :D 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 januari 2012 11:53

Godmorgon!

JaA nu har jag ätit frukost! och sitter i min säng och lyssnar på musik. 


Idag ska sophie och hennes föräldrar komma hit, vi ska väl kolla på nån film eller nått sånt :)

 

skriver senare! ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 23:24

Nu har ha gått till sängen...orkade nt kolla klart på filmen. Har iaf kolla massa bloggar och nu ska jag gå och lägga mig!

   

det e molly!  

det e mini :D

HAHAH roliga bilder jag gjorde på paint för att intenetet funkade nt förut hahahh kul ;)!


Godnatt! 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 23:03

Är fett trött nu! men vi ska kanske gå och lägga oss snart för vi ska upp tidigt imorgon.. fast det kommer typ sluta med att vi pratar i några timmar och somnar fett sent.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 22:35

Nu sitter jag i soffan och kolla på nån film på Tv:En som heter the day the earth stood still.

 

kmr blogga sen..igen hahah :P

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 januari 2012 19:18

Har precis varit ute och köpt lite chips och snart ska vi typ äta.. kött och pommes, mumsigt!

Sen ska vi väl kolla på någon film eller något, laddade ju ner många förra gången och vi hann inte se klart alla ;)

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards