♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 december 2011 16:59

pappa skulle nyss till jobbet och då kom han in i mitt rum.

han: ni får väl laga köttbullar och nåt till middag

jag: ehhh jag ska gå till skolan om en halvtimme? haha 

han: varför då? :O 

jag: skolavsltning!

han: på kvällen? :O


så mycket vet han om mej.. -.- haha seriöst varje gång jag säger något till dom som jag typ ska göra så har dom glömt det nästa dag.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 december 2011 16:48

jag sa ju att jag inte skulle hinna blogga nåt innan ikväll men jag visste inte att ag skulle komma hem mellan skolan och skolavslutningen ;) 

iallafall så kom jag nyss hem från vällingby, var där med esra och jessica haha! 

men om ungefär en halvtimme ska jag möta esra och så åker vi till skolan.. sen är det jullov, wohoooo!

//Hanna

   

haha halv brunett, kände mej faktist lite smart då.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 december 2011 08:42

Godmorgon!

nu lyssnar ja lite på musik, men måste skynda mig nu ska ju möta esra o hon blir gaalen om man nt kmr exakt rätta tid hahah ;)

efter skolan så ska ja sova över hos emma me julia tror jah o det e oxå julavslutning :) klockan kvart i sex typ :P

hah

   

men nu måste ja gå!!

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 december 2011 07:48

godmorgon!

börjar kvart över idag så ska gå typ nu.. men iallafall så kommer det inte bli mycket bloggning idag för jag kommer komma hem typ ikväll.

//Hanna

jag och molly in the bakrund ;) hahahah 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 december 2011 22:51

tjenare!

skulle ju nt blogga nå mer ida men julia sa att om ja skulle blogga, då skulle hon blogga...man ba ääääh som om det nt va bra att blogga..? aja hon e väl född me att vara osmart hahah ;) nädå.


imorrn så ska ja möta Esra : 08.50, sen ska ja träffa julia o vi ska ge våra julklappar t varann :P


så nu har ja bloggat :D så ska gå o lägga mig :) nu! men först kolla så julia har bloggat :D

   

random bilder<3  

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 december 2011 21:37

hej!

har kolllat på TV:en stund o druckit glögg o julmust :D

nu ska ja kolla datan, sen ska ja fixa mig :D sen datan igen sen så ska ja gå o lägga mig :D


imorrn så e det skola :D o ja kaanske ska sova över me emma julia, ja tro det blir det!

o på torsdag såå e de BÄSTIS JULHIHI KUL :D! så då ska vi ge julklapparna t varann :)

låten emma o ja garvade åt o som julia blev sur över ahah :P



:D bra låtar


     

sista inlägget så gonatt ;*

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 december 2011 19:49

  

Tumblr_l10g6chlfd1qb3u76o1_500_large Tumblr_l10g6chlfd1qb3u76o1_500_large

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 december 2011 19:30

har precis duschat och nu sitter jag och kollar på jackass 3,hahah feett kul ju döör!

dom är sjuka i huvudet seriöst :P 

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards