♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 00:30

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 00:24

hello!

nu så har ja fixat mig o ska kolla bloggar o fb :D o lyssna lite på musik, sen ska ja gå o lägga mig<3

HAHAAH det e julafton nu :D så  GOD JUL<3 på eeer!<333


har kolla på film American sweethearts som gick på...3:an :) o har druckit julmust :D

a har nt så mkt o skriva nu så...

hejdå ;'<3 gonatt!

//Mollyy<3


jul

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 december 2011 23:30

Jag och Molly har tagit lite juliga bilder idag som jag skulle ha laddat upp idag men har inte haft tid och pallade verkligen inte när jag kom hem för det var jobbiga människor i vardagsrummet och jag var tvungen att sitta där för att ladda över dom.. och nu är jag för trött för att göra det :P

men dom kommer nogupp dagen efter julafton hoppas jag ;)

//Hanna

       

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 december 2011 22:49

Nu har jag precis kommit hem från mina kusiner..

ska slå in två till julklappar också sen har jag slagit in alla, längtar fett mycket tills imorgon! bara lite mer än en timme kvar ju hehe ;)

//Hanna

hahahah gush vad fail..  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 december 2011 20:40

Vi åkte inte till vällingby, vi åkte till kista istället och köpte lite julklappar ;) Men nu sitter jag hemma hos mina kusiner och kollar på tv haha.. Jag kan inte fatta att det är julafton imorgon, tiden går fett fort! Men jag bloggar mer när jag kommer hem för jag pallar inte göra det nu. //Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 december 2011 15:12

Nu måste vi åka till vällingby för det är viktigt att vi gör det! bloggar mer sen.

//Hanna och Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 23:25

tjeenare!

har ju bara vart hemma ida :D o nu sitter ja framför datan o lyssnar på musik!


hah somnade flera gånger ida, e fortfarande trött så ska gå o lägga mig snaaart :) måste vakna gaaaaanska tidigt imorrn för ska ju träffa Hanna 12 imorrn :D o då ska vi ha bääästid juuul!<3


hahha gjorde nyss en asa rulig bild :DD


snygg om ja ska va ääärlig hah ;)  

men hejdå o gonatt ;*<3

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 22:45

Nu ska jag kolla på the blind side har sett lite av den förut ;)

//Hanna

Nu:

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards