♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2011 13:37

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2011 12:15

vaknade precis, nu ska jag gå och duscha och sen äta frukost ;) 

idag ska jag väl inte göra nåt troor jag.. måste städa mitt rum, det var gaaanska städat förut men sen när det var julafton så la jag alla saker på golvet så nu är det inte så fint hehe.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2011 02:12

omg! molly sa nyss att det typ är storm och nu blev man ju j*vligt rädd kan jag säga, jag vill inte dö liksom!

nu kommer man ju aldrig kunna somna.. 

om jag inte bloggar på typ en vecka så har jag förmodligen dött av stormen, bara så ni vet.

såg nu att stormen typ heter dagmar.. fult namn liksom dagmask typ :P jag vet jag är konstig.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2011 01:22

haha fick panik nyss för det blåser jätte mycket och då trodde jag att det åskade så jag sprang runt i mitt rum och drog ut alla sladdar och skit för jag är as rädd för åska, sen springer jag in till min brorsas rum och ba det åskar!!! då säger han nej det blåser bara -.- då har man dragit ut sladdar i onödan så får sätta i dom igen..

men är fortfarande inte säker på att det bara blåser så sitter med hög musik i öronen för att inte höra nåt ;)

//Hanna

  

man kan ju dö! :O

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2011 00:43

hejhej!

Är hos Melinda :D vi lyssnar på musik o chattar me folk :P

vi har typ gjort det hela dan :D

men aja hade nt mkt o skriva så a säger väl...


hejdå!<3 BLOGGAR när ja kmr hem :P<3

 

<3 <3 <3


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 december 2011 00:40

hellooo!

just nu sitter jag och flummar med mej själv.. kul va..? nej men imorgon vill esra attjag ska följa med till kista men jag tror inte att jag gör det för jag pallar inte, ska shoppa senare i veckan med jenny ändå haha ;)

nej men nu ska jag väl lyssna på musik eller något kul.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2011 21:21

Nu ska jag sätta mej och kolla på morden i midsomer fast han som var kommisarien har typ dött så nu är hans kusin det istället, hatar när dom byter huvudpersoner!

//Hanna

Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2011 21:09

har inte varit inne på datorn på hela dagen.. har inte orkat sätta på den.

idag har jag inte gjort nåt spec, klockan 5 kom släkten och gick nyss så jag orkade inte blogga när dom var här ;)

men jag bloggar snart.

//Hanna


jag och esras kanin!   

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards